Bu Blogda Ara

21 Temmuz 2011 Perşembe

Balıkesir Motosiklet Festivali 2011





İznik'te ve Ayvalık'ta geçirdiğimiz tatil sonrası, hazır buralara gelmişken Balıkesir Motosiklet Festivali'ne de gidelim dedik. Ayvalık - Edremit - Kalım yolundan festival alanına ulaştık. Kayıt alan gençler program ve alan hakkında pek bilgili değillerdi ama zaten kendimiz keşfedebilirdik etrafı. V-Strom var mı dediğimizde görmedik daha dediler. Biz de kendimize uygun bir çadır yeri bulduk ve kampı kurmaya başladık.
Kamp alanımız
MesutKORKMAZ Ankara'dan Bursa üzerinden festivale katılacağını söylemişti, nerelerde diye aradım. Susurluk'ta birlikte geldikleri bir arkadaşın lastiğini tamir ettiriyorlarmış. Yani gece geç saatte gelebileceklerdi. Bir saat sonra da Bandırma'lı Devrim aradı, Edremit'e varmış geliyormuş. Vardığında çadırı kurmaya başladık.
İki V-Strom yanyana güzel göründü

Çadır kurulduktan sonra sıra yemekte. Döner, Köfte, Sucuk, Kokoreç seçenekleri vardı. Kokoreç ve sucuk terch ettik, yanına da tabii ki buz gibi bira.

Gece 23 gibi "MesutKORKMAZ" Mesut F650si ile, Bursa'dan "SDereli" Serhan ve eşi Olcay DL1000i ile ve Kadir Transalp'i ile alana geldiler. Kadir'in lastiği patlamış ve yama yaptırmışlar.
 Artık 3 tane V-Strom yan yana

Cumartesi günü alanda çeşitli etkinlikler de vardı. Emniyet Müdürlüğü bir TIR getirmişti, çeşitli trafik eğitimleri veriyordu. Biri de 2 promil alkollüyken dünyayı nasıl gördüğünü simule eden bir gözlüktü. Herşey dağılıyordu ve anahtarı kilide geçirmekte zorlanıyordunuz. Dışardan gerçekten alkollü birisi kapı açmaya çalışıyor gibi görünüyordu :)
Ayrıca ip çekme, en karizmatik motorcu, yoğurt yeme yarışı ve yavaş gitme yarışı yapıldı.


En karizmatik motorcu yarışına V-Strom Türkiye'den Akın Zorlular da katıldı. Bence Akın birinci olmalıydı çünkü tek tam koruma ve KASK ile yarışmaya katılan oydu. Bu tür festivallerde kesinlikle her durumda kask kullanımı desteklenmeli benim görüşüme göre. Ne yazık ki karizmatik deyince bandana veya şapka yeterli görünüyor. Tam da bu özellikle motosiklet bilinci nedeniyle böyle olmamalı. Her neyse bu tabii ki benim şahsi görüşüm.
Bu da yoğurt yeme yarışı. Ben de yazılmıştım yarışmacı olarak. Nasıl olduğunu görünce vaz geçtim hemen. Tepsi içinde yoğurt ve 1 lira var. 4 yarışmacı aynı anda elleri arkada yüzlerini yoğurda sokuyor ve yoğurdu yalayarak/emerek veya çeşitli farklı şekillerde parayı bulmaya çalışıyorlar.


Ödül zincir yağıydı. Benim otomatik yağlamam olduğundan ben katılmamayı daha uygun buldum :mrgreen

Yavaş gitme yarışları başladığında biz Selda ile toparlanıp Ayvalık'a geri dönmeye karar verdik. Akşamki konserleri izleyemeyecektik ama denize girmek de bayağı çekici geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder