Bu Blogda Ara

31 Mart 2017 Cuma

Etiket yerine şişeye direkt yazmak için KALEM

İlk kurulumlarımda heyecan ile her yaptığım biraya ayrı etiket tasarladım. Bunları kağıda bastırıp, süt ile yapıştırıyor, içtikten sonra da şişeyi yıkarken bunları söküyordum. 10. kurulum sonrası, tembellik baskın geldi ve artık etiketleme yapmadım, sadece kapağa türünü yazıyorum. Hediye olarak vereceklerim veya tadımlara götürülecekler için bozulmayan, suya dayanıklı etiketler yaptırdım, onları sürekli kullanabiliyorum artık. Bira türünü de kapağa yazıyordum.

Geçenlerde bir kırtasiyede bu kalemi gördüm. 

Alıp evde denedim ve sonuçtan memnun kaldım. Opak renkte, kalıcı ve göze batan bir yazı olabiliyor. Yazısı güzel olan, oldukça süslemeli özel şişeler hazırlayabilir bununla bence. Kapaklara da bununla yazmak güzel oldu.

Daha sonra bir arkadaş farklı bir kalem daha olduğunu yazınca, gidip hemen o kalemden de (Uni Posca) edindim. Daha önce bu kalemleri bilmiyordum, gerçekten de çok uygun ve kullanışlılar. Fiyatları da biraz daha ucuz ve daha çok renkleri mevcut. Suya dayanıklı yazıyor, denemelerimde terleme vs. ile çıkmadıklarını ama nemli bir bez ile sıkıca silince kolayca çıktıklarını gördüm. Bence bu özellikler daha uygun şişeye yazmak için. Yeni bir malzeme öğrenmiş oldum böylece.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder